Çocuklar arasında büyük bir salgın var diye biliyorum benim kızımda 29 aylık 2 hafta boyunca atesi düşmedi dolven ve calpol kullandım sadece aciller çocuk kaynıyor zaten bizim buralarda ben götürmedi hastaneye kontrol altına alabildim sizde üzülmeyin büyük ihtimalle salgina denk geldi ılık bir dus sonrası suruplarini icirin geçer Allahını izniyle doktorların yaptıklarına geçirmiyor çünkü ateşini bu öyle kötü bir salgın çevrem kimin cocugunu görsem herkes aynı şeyi diyor ateşi asla dusuremiyoruz diyorlar çok geçmiş olsun