DadaErdal memeden tamamen kurtulamazsın canım ameliyat dışında . Çünkü ende 4,5 yıldır bir tane meme şeklinde var. En son anüste çatlak olunca o zaman 4,5 yıl önce oluşmuştu oda öyle kaldı. Ta ki doğuma kadar . Tekrar kabız olunca bu sefer varlığını hissettirdi sağolsun. Aynı damardaki nabız gbi tik tik atıyordu geceleri 🤣🤣🤣