Minnacksevdack Kızlar merhaba , hava nemlendiricisi almak istiyorum ama daha önce kullanmadım. Etrafımda da öneride bulunacak kimse yok. Kullandığınız önerebileceğiniz bir marka var mı ya da nelere dikkat etmem gerek alırken ?
Kleopatraaaa___ Minnacksevdack Biz Sinbo kullanıyoruz memnunuz. Nem ölçer cihazımız var , buhar makinesini çalıştırdık sonra bayaa yükseliyor ortamın havasını gayet iyi şekilde değiştiriyor
Elizto Minnacksevdack ben ikinci el kiwi markasını aldım şimdi çalıştırdım hatta iş görüyor memnunuz çok para vermenize gerek yok aslında
gorkemcim Minnacksevdack biz weewell WHC740 modelini kullaniyoruz otomatik ayarladigin nem oraninda tutuyor odayi mesela benimki yuzde 50ye ayarli altina dusunce calisiyor elli ve ustu olunca duruyor ve kumandali. İcine esansiyel yaglar koyup da kullaniliyor biz gayet memnunuz