Kızlar 14 aylik bebek daha yeni yeni baba diyor . Onuda tekrarli bir şekilde bababababa gibi söylüyor . Yürümekte pek istemiyor . Yani koltuktan falan tutup yürüyor ama ben iki kolundan tutup yürütmeye çalışınca bazen yürüyor bazen yere oturuveriyor . Canım çok sıkılıyor.