Necvaayyldz bebeğe bağlı biraz yastık istiyorsa kullanabilir ama bu şekilde rahatsa sorun yok. Bildiğim kadarıyla yastıksız yatmak daha sağlıklı olanıymış zaten bizler içinde yani özellikle bir sıkıntı yoksa tabi. Bende yastıkla rahat edemiyorum mesela ya çok ince olması lazım yada hiç olmaması lazım oğlumda 29 aylık oda yastık kullanmıyor. Kaynananızın lafına bakmayın yani doğru bir bilgi değil