Bebeğim 15 aylık yaklaşık 7 8 gündür kusuyor iki gün üst üste kustu sonra bir gün ara verdi bidaha kustu iki gün ara verdi bugün tekrar bir kere kustu. Hem ishal gibi hem de degil günde bir veya iki kere yapıyor sarı renkte ne katı ne sıvı ortası gibi . Doktora 4 5 sefer gittim tahlilleri temiz ama sundandır bundandır demediği için çok kafama takıyorum çocuğum perisan oldu yaşayan varmı yazarsanız sevinirim 🌸