ElisinAnnesiSelin Kızlar 52 gün önce sezeryan ile doğum yaptım belimde ve yanlarımda acayip ağrım var yeni yeni ağrımaya başladı sezeryan ile mi alakalı farklı virşey mi var bilemedim bu durumu yaşayan var mı benim gibi ne yapsam geçer
Peragunes ElisinAnnesiSelin benim de sol kaburgalarım ağrıyor yataktan sabah kalkamıyorum, kendimce diyorum ki sürekli emzirmek eğilmekten de olabilir diye . Belki de sezeryan yan etkisi bilemedim
Minik-1 ElisinAnnesiSelin ben vajinal dogum yaptım ama benmde inanılmaz agrıyordu bi süre dayanamaz hale geliyordum bebeğimi yıkarken flan çok kötü oluyordum zamanla geçti
haticeyavuzurmanov ElisinAnnesiSelin bebeğim 5 buçuk aylık bende de var bel ağrısı eğilip dogrulunca kitlenip kalıyorum tek bende var zannediyordum spor yapmadığım içindir diye düşünüyordum