4 ay 20 günlük bebeğim 3 gündür neredeyse hiç emmiyor iki dakika memeye gelip sonra ağlıyarak kendini itiyo.. Sağıp biberonla vermeyi denedim onu da istemiyor. Diş kaşıntımız var ne yapacağım bilmiyorum bu yüzden beni sıtma tuttu çok kötüyüm ne yapacağım?