Merhaba hanımlar. Biz 3,5 aylık olduk. Bebeğim doğduğundan beri hapşıran bir bebek, hatta hapşırınca çok rahatlamış hissediyor kendini ama bazen 5 kere bile üst üste hapşırdığı oluyor. Gün içerisinde muhakkak hapşırır. Alerjisi mi vardır yoksa normal midir?