Buradaki annelerin birçoğunun böyle bir sorunu var erken doğan çocuklarda ya da genel olarak çocuklarda bir gaz sancısı meydana geliyor ben kendimden dinledim için söylüyorum PAYAŞAN diye bir ot var onu her yemekten sonra ya bir kaşık suya ıslayıp içeceksiniz ya da öyle ağzınıza atıp yiyeceksiniz hem sütünüze geçmez hem çocuğunuz gaz sorunu yaşamaz ya da ağzına bir damla işte bir çay kaşığından az bir miktarda verdiğinizde de onun gaz sancısını alır. Ben kola bile içtim ardından bu otu dedigim gibi yaptim ve elhamdülillah daha gaz sorunu yasamadik