Oglusum5357 o site gerçekten çok sıkıntı bende sorun yaşadım ürünü satın aldım kadın ürünü kargolayamadı para iadesi için mesaj atıyorum cevap yok site yöneticilerine yazıyorum satıcının para iadesını onaylamasi gerekmiyormuş , artık şans eserı kadın kargo için beni aramıstı eski aranmişlardan onu buldum aradımda para geri yattı , yoksa satıcının insafına kalmışsın