Edaertas-28 belki moral olur 1 aylık kontrolümüzde bizde de üfürüm çıkmıştı dr endişe edilecek bir şey yok sakin olun çoğu bebek böyle doğuyor belli bi zaman sonra geçiyor demiati bir daha ki kontrole geldiğinizde eğer kapanma olmazsa renkli ekg ye alacağını söyledi ikinci kontrole gittiğimizde çok şükür kapanmıştı şimdi 5 ay 20 günlük bir şey yok çok şükür sizin geçer inşallah