Merhaba kızlar benim 3,5 ay oldu ama alt göbeğim halen duruyor sarkmış vaziyette , spor yürüyüş de yapıyorum ama değişen yok ne olacak bu durum bilmiyorum. İlk 2 ay düzenli korse de kullandım günlük toparlayıcı tayt giydim nafile . Sizlerin var mı göbeği , yada ne yaptınız düzeldi