Merhaba anneler bebeğim 3 gündür bağırarak çok şiddetli bir şekilde ağlıyor kucağa alınca susuyor ama susturmak zor oluyor morarıyor dün mısafırlıkteydık 40 dakika kesıntısız Mora mora katıla katıla ağladı susturamadık eve geldik hemen apar topar korktuk eve gelince sustu normal mi bu ağlamalar lütfen bilgilendirirseniz sevinirim