Hanımlar iyi akşamlar
8 gündür hastayım grip oldum öksürük vs var son beş gündür her akşam sıtma edip ateşim çıkıyor iki kere acile gittim emzirdiğim için pek bişi yapmadılar bekle geçer diyorlar bu normal mi her akşam ateş olması Allah askına başına gelen var mı