Acemimom1 Kızlar oioi ürünlerinizi nasıl temizliyorsunuz acaba ? Yeni kullanmaya başlayacağım koku problemi yasamak istemiyorum .
Sontvbukucu Acemimom1 temiz içerikli bebek deterjaniyla yıkayınca koku olmuyor. Incia kullaniyorum ben. Olursa da cozumuyle ilgili postum var. Oraya bakabilirsin 😁 makineye atma yeter leş gibi tablet kokuyor ve yemeğe de siniyor kokusu.
Kk41 Acemimom1 frosch emzik biberon deterjanı var onunla yıkıyordum. Normal deterjanla illa koku siniyor. Söylediğim deterjan hem organik gemde kokusuz
Sontvbukucu senaelif makinede tabletin kokusu çıkmıyor mu ya benimkini bi kere kv atmis leş gibi tablet kokuyordu ve yemeğe siniyordu kokusu. 😑