Merhabalar oğlum 13 buçuk aylık arkamı döndüğüm an koltuğa cıkıyor sürekli koltuk tepelerinde ayağa kalkmaya uğraşıyor. Koltuğun koluna çıkıyor ayağa dikilmeye çalışıyor. Müsade ediyorum gozetimim altında her bir hareket gelişimi açısından çok önemli biliyorum fakat sürekli koltukta nasıl aktiviteler yapabilirim onunla tek çocuk sıkılıyor evde biliyorum aktivite önerisi olan var mı koltuğa çıkmayı biraz azaltır belki bende yoruluyorum çünkü bütün gün koltuk tepesinde onu tutuyorum 😊