Neden olmasın ki canım ben adliyede katibim 1 sene calıstım hamile kaldım corona vs idari izne ayrıldım daha 24. Haftamda sonra da ücretsize ayrıldım iple çekiyorum çalımayı. Sen bi atan da her türlü yaparsın eşinin dediği gibi bebeğin küçükse daha ücretsize ayrılırsın hem işin garanti olur döneceğim diye düşünürsün