Aryam1 Selam kızlar, 37 günlük kızım var. Kimyonlu suyun süt yaptığını duydum bi deneyeyim dedim. 2 gündür içiyorum günde 1 bardak şeklinde, kızım 2 gündür çok huzurlu, ağlamıyor altı değişiyor emiyor arada bazen oynuyor gibi uyanık kalıyor ve sonra beşiğine koyunca uykuya dalıyor, acaba bu kimyonlu su sayesinde midir? Bebeklerin gazına iyi geldiğini okumuştum ama bebeğe veriyorlardı, acaba sütümden geçipde o mu kızımın hazımsızlığına huzur verdi?? Yorumlarınızı alabilir miyim acaba 🙂
gul Aryam1 bizim doktorumuz gaz için tavsiye etti kimyon çayını. 1çay bardağı kaynar suya 1 çay kaşığı kimyon koyup 3-4dk demleyip 2-3 çay kaşığı bebeğime veriyorum kalanını ben içiyorum oldukça rahatlattı
asel_asya61 Aryam1 tabiki sütünüzden geçer. Ben de rezene içiyorum o da çok rahatlatıyor. Kimyon da deniycem bu akşam
Aryam1 1 su bardağı suya 1 çay kaşığı toz kimyon atıyorum. 2-3 dakika kaynatıyorum sonra bardakta 1 bal kaşığı bal ile karıştırıp 5 dk demlenmesini bekliyorum sonra içiyorum canım.
gul Aryam1 sizdeki gazı aldığı için rahatlatır ama kendisine vermeniz kadar değil. Ama doktorunuza danışın tabii bebeğe vermeden.