Kızlar merhaba.Ben 1 ay oldu doğum yaptım sezaryen ile.Fakat hala tam iyileşemedim.Çevremde herkes 15 güne ayağa kalkıp da işlerini rahat yaptıklarını bebeklerine kendileri baktıklarını söylüyor.Ben daha iyileşemedim.karnımın içi acıyor dış dikişimde bir şey yok da içi acıyor iki kenardan.bir de rahat yürüyemiyorum sanki karnım düşecek gibi iki büklüm kalıyorum hızlı yürüyemiyorum merdiven inip çıkamıyorum rahatça.Beneğim sürekli emmek istiyor hiç durmadı kolik o yüzden dinlenemedim ama neden böyle oldu bilmşyorum karın içi yapışıklık vs olur mu Allah korusun ne yapayım yardım eder misiniz :,(