Gizem011 aaa öyle mi canım memnun oldum benim gitmediğim doktor kalmadı inan. En son seyhan başkentte mehmet oğuz canana gittim o yazdı alerji mamasını geçen sene çocuk gastr profesörü. Ama biz gazdan dolayı gittik çok yoğundu gazı alerjik olabilir dedi 8 aylıkken alerji diyetini bozduk meğersem alerjik filan da değilmiş yada öyleydi geçti alerjisi bilemiyorum işte biraz karışık bizim süreç🤦🏻♀️