Oğlum22 aylık 11 gibi koltuktan düştü burnu kanadı bir kaç dk hemen acile gittik. Tomografı çekildi bir kaç saat bekledik ve doktor uyudugunda falan uyandırın bir kaç saatte bir bilinci yerinde mi diye bakın vs dedi gonderdi. Şimdi de biraz hırıltılı nefes alıyor. Düşmeyle mi alakalıdır hastaneye gitmelimiyim. Yoksa hastalanacak gibiyiz ondan midir bilemedim. Başına gelen var mı.