Edanurecemnur bu düşünceniz çok yanlış, kardeşi olunca neden uslansınki. O da hala çocuk ve annesinden ilgi bekleyen bir çocuk. Annenin ilgisi ikiye bölünecek, tüm bu huylarının üstüne bir de kıskançlık eklenebilir, uslansın derken daha da zorlanabilirsiniz. Her açıdan iyice düşünmek gerek