tlnbebek yani kayma yapmıyor benim oğlum 18 kilo oturtsam hala oturuyor ve kuruldı ne catladı . İstersen üstünü ayrı olarak cıkarıp kullanıyorsun . Ayaklarda emniyet var zaten ince tuşuna basmadan asla çıkmaz . Ben kendi adıma memnunum o zmanlar çok uyguna almıştım şimdi duruyor hala .. minder e bebek vs mağazalardan alabilirsin . Yani çok gerek var mı dersen 1 tane alsan yeter