Geçen gün mizahi bir sayfada sınıf anneleri ile ilgili bir videoya denk geldim ve çok güldüm sonrada durup düşündüm gerçekten de merak ediyorum sınıf anneleri sürekli para toplayan ve her işe karışan bir kavram olarak mı görülüyor, sizler özellikle devlet okulunda çocuğunuz için toplanan paraların gerekliliği hakkında ne düşünüyorsunuz. Not: sınıf annesi kavramının olmadığı kademede öğretmenim😁