AvrupaYakasi Ecee_0661 aventin 120 ml cam biberonu var elimde, annemlerde olması için almıştım. Hiç kullanmadık sadece kaynatıp steril ettik. Düşünürseniz eğer uyguna verebilirim
Narnur1907 salakmisincemilee ewet chicco markalı biberonun kapağı ben o fiyata aldım ve kullanmadım sıfırını bilemiyorum ne kadar olmuştur 8 ay önce o fiyata aldım
Ecee_0661 AvrupaYakasi Teşekkür ederim canm bendede var 125’ i ben buyugunu arıyordum ama hallettim sıfırını almis eşim bugün