Bebeğim duştan sonra felaket ağlıyo kızlar öncesinde böyle bişey yoktu hiç 3 seferdir çok ağlıyo banyoda küvetinde yıkıyoruz çok mutlu gülüyo kikirdiyo aguluyo sürekli gayet keyifli yıkayıp havluya sarıp odaya giydirmeye gelince bağırarak ağlamaya başlıyo ama çok fena asla sakinleşmiyo kucağımızda falanda memede tutmuyo an öyle ağlarken sakinleşiyo tam memeyi biraz emiyo sonra yine ağlamaya başlıyo içini çeke çeke yarım saate falan sakinleşiyo neden olur acaba bu başına gelen var mı