Demirbebek Hanımlar oğlum 93 günlük kilosu iyi anne sütü alıyor sadece ancak gece en fazla 2 saatte bir mıkırdanmaya başlıyor gözler kapalı ağlamaklı elleri ile geriniyor vs bende emzsiriyorum bazen çılgın gibi iyi emiyor bazen çok kısa ama ne olursa olsun uyuyor ve gazını çıkaramıyorum 😶gece ilk beslenmeden sonra daha sık uyanmaya başlıyor 😕 Fikir verirseniz sevinirim 1) gazı var DİE mi sık uyanmaya başlıyor 2) tam doymadığı için mi 3) her mılırdandığında emzirerek yanlış mı yapıyorum Kafam çok karıştı 😔
[silindi] Demirbebek Gazı var diye sık uyanıyodur canım. Uyusada gazını çıkarmaya çalış kucağında. Emdikten sonra mızmızlanıyosa , öyle yapıyo diye bi daha emzirme onuda gazdan yapıyodur o kısa emmesi o yüzden olabilir.
Sin21 Demirbebek bence artık her ağladığında verme o kadar sık acıkmıyordur geri uyutmaya dene kilosu iyiymiş çünkü gece uyusun alışmasın sık uyanmaya
Oglusum5357 Demirbebek dizinin ustune yatrmayi dene cnm midesi sıkışınca uyku hali olsada çıkarır belki
Bebegimibrahim Ben emziriyorum ama gazını çıkarana kadar sırtını sıvazlıyorum gerçi yine uyanıyor ama en azından içim rahat ediyor
Melikeceylin Bende de gnduz iyi emmiyo gece surekli uyanio acikiyo bebegim 4 ay olacak ucgun sonra gazini cikartmiouyudugundan nkdr ugrassamda cikmio bende geri yatiriyim