Esra_boz aynı durumu biz de 5.aydan 6.aya geçerken yaşamıştık bronşit olmuştu antibiyotik kullanmadık çünkü bu rahatsızlıkta hiçbir faydası olmadığı gibi bebekteki iyi bakterileri azaltıyor. Nebülizatör içine serum fizyolojik ekleyip 10 dk kadar bebeğe burnuna tutabilirsiniz. Dr bize ventolin vermişti sinüslerini rahatlatsın diye. Balgam olduğu için midesi bulanıyordur bu yüzden kusuyordur tabi bu da beslenmesini etkileyebilir. Bol bol burnunu temizleyip, dinlendirin uyusun ve en fazla 30 ml elma suyu verebilirsiniz bol sıvı tüketsin (emzirme/mama) Bizim tam 28 gün sürmüştü ah ne çektik. Rabbim şifa versin. 🤲🏻♥️