Glsmsvc Merhaba hanımlar. Forum üzerinde konuşmalara denk geldim ,sağlık bakanlığının verdiği demir ve d vitaminini çoğu kişinin kullanmadığına dair. Aranızda kullanmayan var mı,sebebi nedir ve önerebileceğiniz marka var mı ?
Hilal-95 Glsmsvc bebeğin anne sütünden almadığı vitamın d vitamınıdır oyuzden mutlaka kullanmak gerekıyor bıze doktorumuz ilk zmaan önermedi ve ben aptallık yaptım suan uğraşıyorum malesef düşük cıktı demir eksikliği kan veriyoruz cocum mafoluyor
yumurtam Glsmsvc d vitamini ocean 400 İU, demir ocean microfer kullanıyorum, Demir’den dolayı kabızlık yaşamadık Şükür
Glsmsvc Hilal-95 Vitaminleri kullanıyoruz zaten ama sağlık ocağında verilen vitaminleri kullanmadıklarını bahsetti çoğu anne. Bende vitaminleri değiştirmek istedim,o yüzden marka önerisi istedim 🥰
Glsmsvc yumurtam Merhaba bizde ocean markasını kullanıcaz fakat damla sayısını hemşirem söyleyemedi eczacıya sordum o da net birşey söylemedi. Kaç damla kullanıyorsunuz acaba ?
pogacayanakk Glsmsvc içinde paraben olduğu için tavsiye edilmiyor. Ben ocean kullanıyorum ikisinde de
burcuo Glsmsvc Sağlık ocağından verilen Vegaferon kabızlık yaptı. İçinde paraben bulunuyor. Daha sonra doktor ferrum yazdı. İçerğinde paraben yazmıyordu onda. Ama bu ikisi renginden dolayı diş varsa leke yapıyor. Kullanılırsa ağız bir pamukla silinmeli veya ek gıda döneminde su verilebilir dişlere yapışıp boyamaması için. Ocean ve sidefer daha temiz içerikli ama onları sgk karşılamıyor. Bunların da kabız yapma ihtimali olabilir ama her bebek aynı değil. D vitamini ilk pedia d kullandık, şimdi ocean kullanıyoruz
yumurtam Glsmsvc Merhabalar ocean mikrofer çocuk doktorumuzun önerisiyle kilo başına 1 damla şeklinde kullanıyoruz. Mesela bebeğiniz 7 kg ise günde 7 damla. Kilo arttıkça damla sayısı da ona paralel artıyor
Dmlkndkc Glsmsvc OCEAN marka kullanıyorum gebelikte dahil bende kullandım.çocukta da doktor önerdi. Temiz içerikli 👍🏻