Crknkz ben kullanıyorum okdr memnunumki kaç defa kendim mayalamaya calıstım asla olmadı okdr sütüm bosa gitti simdi alıyorum günlük sütümü bikaç saat oda ısında mutfakda duruyo sonra direk şişenin içine döküp activayla mayalıyorum ben 8 saat 42 dereceye kuruyorum taş gibi oluyo