4 buçuk aylık bebeğimin bir aydan fazla oldu pişiği geçmiyor pişik kremi olarak mustela ve arada travazol kullandım ama bir türlü geçmek bilmedi önerebileceğiniz krem varsa lütfen yazar mısınız veya pişiği nasıl geçirebilirim tatlış annelerim cevap verirseniz sevinirim sizleri seviyorum I love youu muck😘😢😥😍🥰