10aylik bebeğim bir haftadir bebeğimin dili morariyor şişiyor ve dilini disariya çıkarıyor sonuna kadar hem de ağzına.sigmadigi için sanırım çıkarma hissi yasiyor 😔yasayan ya da bilgisi olan var mı karduyoloji gördü çok şükür sağlıklı alerji olabilir dediler birkaç farklı uzman gordu KBB dahil ama muayene esnasında morarma olmadığı için bişey demediler.yardimci olur muaunuz 😔bu arada kanında bakteri ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı bebeğimde onunla ilgisi yoktur diye düşünüyorum 😔