Merhabalar hanımlar benim bebeğimde 3 aylık ve aynı problem bizde de var bende sizler gibi düşünüyordum üzülüyordum ve tedirgindim ama içinizi az da olsa rahatlatmak adına yazmak istedim sırf bu sebepten dolayı doktora gittim içimi öyle rahatlattı ki bana şunları söyledi her iki saatte emzireceğim diye uğraşma o dönem bitti artık acıkınca emme isteğini sana zaten belli edecek sabret ve bekle dedi ve ben gerçekten bugün öyle yaptım asla emsin diye zorlamadım emdi bizimkisi kilosu 5500 gayet normal olduğunu ayda 750 gr almış çok normal dedi hatta bundan sonra kilo bile almayabilir aksine düşedebilir tedirgin olma ona bile normal dedi daha hareketli ve keşfetmeye başladıkları bir süreç bana mantıklı geldi sizde içinizi ferah tutun bebeğimiz bize ihtiyaçlarını illa ki bir şekilde belli ediyor 🥰