Geçenlerde dikişimden iltihaplar patladi
Ağır antibiyotik iğne tedavisi gördüm
Hâlâ geçmesiyle diye kuruntularim var
İltihap varken öksürdukce çivi batar givi ağrısi vardı ama antibiyotikten sonra o acı kesildi
Hâlâ korkuyorum yenilerse diye 😔 sezeryan dikişleri ile sorun yaşayan oldu mu? Biraz moral desteğine ihtiyacım var