Temmuz1 Merhaba, ne kadar yediğinden ziyade ne yediği önemli. Çorba mesela tarhana çorbasını öylece verirseniz çok kalitesiz bir öğün olur, ben mesela tarhanayı kıymalı yapıyorum. Sebze yemeklerine mutlaka bir avuç kalite karbonhidrat olarak bulgur koyuyorum. Herşeyi ilik suyu ile yapıyorum. Haftanın 4-5 günü et ve etli kıymalı sebze yemeği yiyor. Yoğurtlarına kinoa koyuyorum mesela. 26 aylığız biz. Kuzu incik verin hem hazmı kolay hemde çok faydalı. Çorbalarını paça suyu ile de yapabilirsiniz mesela aklıma gelenler bunlar. Ama sizin düzeniniz de fena değiller bünyede farklıdır