Tftmnr Eskiler hep öyledir. Pekmeze ban ver su içir recele batır emziği bıla bıla bıla. Gerçekten toplumun bilinçlenmesi lazım. Tamam mama içiyorsa 1 çay kaşığı kadar su verilebilir. Ama diğerleri ne demek oluyor. Siz kendiniz daha iyi bilirsiniz annesi olarak. Ve başkalarının bebeğinize farklı şeyler vermesine izin vermeyin. Kim olursa olsun. Karşı çıkın sonuçta onun sağlığı en çok sizi ilgilendiriyor.