İçine girmeyin siz sakın şuan bende batık acısı çekiyorum bugün ortopedi doktoruna gittim iki hafta sonra gel tırnağını çekelim dedi içim acıyo uzamasını bekle dedi eğer sizinki de morarma şişlik varsa ortopediye gitmenizi öneririm dikkat edin lütfen