Yagmur_96 Kızlar oğlum 16 ocakta sünnet oldu dikişli oldu lokal anestezi ile İlk gün zordu çişini yaparken çok ağladı ama ikinci üçüncü gün toparladı krem verdi doktor pipiyi geri sıyırarak sürdüm her seferinde ama şişlikten dolayi cikaramadik pipiyi gotürdük tekrar şiş şuan geçer dedi 10 gün sonra kontrole gittik pipi yapışık dedi doktor klemple açtı iki saniyede ama canı yandı oğlumun şuan pipi dışarda çok kırmızı ağlıyor her açtığımda sarı kantaron yağı dedi doktor onu kullanıyorum tam bitti düzeldi derken bu yapışıklık nerden çıktı kilolu bi bebek oğlum doktor gömüldüğü için yapışmış dedi başına gelen varmı ne zamana düzelir çok ağlıyor sünnet olmasını ben istedim şimdi kendimi suçluyorum 😔😔