Oglusum5357 ben aslında buna mecbur kaldım, hayalim oğlumun memeden inmemesi meme diye yakama yapışmasıydı ama olmadı, alerji biberon ve emzik yüzünden memeden koptu sadece gece alıyor, bende o birgün memeyi tutana kadar sütün gelmesinin devam etmesi için elimden geleni yapacağım diye. O uyudukça sağmaya devam ettim, biberonla içirdim. Düzenli sağamıyorum ve azalıyor süt. İşe döndüm şimdi inşallah sağmaya devam edebilirim. Şunu çok iyi anladım ki bir şeyi çok istemeyeceksin, çok isteyince olmuyor. Normal doğum için eğitim aldım sağlıklı beslenip sadece 10 kilo aldım ama doğumun ilerlememesi üzerine mecburi sezeryan oldum, emzirme de aynı şekilde olmadı.