Bahar47 ooo olmaz mı hele ilk günler ilk aylar sürekli araştırırdım mama ile beslenen çocukları, sağarak ne kadar verebileceğimi birisi çıkıp boşver mama ver dese pes ederdim o haldeydim ama sonra öyle alışıyosunuz ki ben sütüm var çok şükür bebeğimi besleyebiliyorum yeter deyip devam ettim pes etmedim ona biberon biberon süt içirdikçe kendime sen çok harikasın! dedim şimdi bırakalı 3 ay oldu inanın o günleri zorlukları hatırlamıyorum bile 1 sene emzirdim deyip geçiyorum pişmanlığım keşkem yok sütünüz varsa verin pes etmeyin tabi her anne buna kendi karar verir ama ben öyle yaptım şimdi de iyi ki diyorum♥️ Allah yardımcın olsun canım ama inan onlar için her şeye değer💞