Mdngny bende bir numara buyuk bez kullanıyorum antibiyotikli krem yazmıştı doktor onu suruyorum pipisine bezin pipiye değen kısmınada sürüyorum yapışmasın bez diye dun büyük tuvaletini yapti mesela buyuk ihtimal pipiye degdigi için yaktı cok ağladı temizlemeyi suda yikanmis pamuk ile yaptım ama batikon sürmelimiyim bilemedim. Bende ilk gun hep kantoron yagi kullandim cok hızlı iyileştiriyor ama doktor kullanma dedi 😔ne yapicam bilmiyorum