Allah’ım safi isminin hürmetine şifa versin inşallah… Bizde 27 günlükken yoğun bakımdan kalmıştik. Günleri moralinizi bozmasın onlar antibiyotik tedavisi yaptıkları için en az 5 gün mecburi tutmak zorundalar ilaç bitene kadar. Bizde 7 gün kalmıştık. Hiç kendinizi uzup sıkıntıya sokmayın evladınıza sağlıkla kavuşursunuz inşaallah…