3 ay 13 günlük ellerinden tutunca ıkına sıkına kendi kendine kalkıyor ve öyle kalmak istiyor yoksa ağlıyor ben ana kucağına oturtuyorum öyle rahat ediyor kafası yüksek olduğu için. Doktorumuz dün bu tür egzersizler yap kucağında da oturtabilirsin ama kendi kendine oturtma daha küçük dedi büyümeyi bekleyecek hanımefendi 😍😍