funda_29 Merhabalar bebeğim 10 aylık bebek emekleme yok tutunarak kalkma yok bi sıkıntı sizce bu aynı durumda olanlar var mu
Munevvertac funda_29 benim bi tanıdığımın kızı 1 yaşında emekleyip bi buçuk yaşında da yürümüş benimki de 9 ay 8 günlük halaa emeklemiyor çabası bile yok
menek16 funda_29 doktorlar emeklemenin bi gelişim basamagı olmadıgını söylüyor emeklememesini çok takmayın yani bende emeklemeden yürüyenlerdenim
Ebraleyna_1304 Benim kizim 9 bucuk aylik emeklemiyor ama 4 ayak ustunde durmaya calisiyor yurumeye cok hirsli. Bence bebekten bebege degisir belkide gec emekler yada yurur sizin kizin saglikli olsun da gec olsun ben oyle dusunuyorum