Kızlar eczaneden 2 hafta önce aptamil 1 numara mama aldım bugün mamayı oğluma içirdikten sonra(birazını içmedi) mamanın aşırı koktuğunu fark ettim bozuk süt gibi kokuyor oğlumun geğirmesi de çok asitliydi. Herhangi bir zararı olur mu sizde bu durumu yaşadınız mı?