Aysemry cok gecmiş olsun kullandıgınz ilaclar la alakalı bile olabilir 2 aylıkken beri gastro dan kurtulamadık bebiğim bir bucuk yasında ilk alt ast degerleri yuksek cıktıgı için gittik,. Grip gecirmiş olsa bile o degerleri yukselir Bi de o kadar yuksek değil canınızı sıkmayın Bi gidin takip ederler