ipeek0807 saglık bakanlıgı, cocuk gelişimin diplomasını onaylamıyor gibi bişey okumuştum ikinci sınıfa gecince bıraktım işletme bitirdim bende aöfden. Devlet hastanesinde çalışıyorum bölüm degiştiririm diye düşinmüştüm ama sonra bi işe yaramadıgını duyunca bıraktım denver testi yapma yetkin yok çünkü. Ama ögretmenligi bilemem ben bu yıl yks ye girip örgün okuyacağım on aylık bebişle calısmak için gayret sarfediyorum