Merhaba kızlar 5.5 aylık kızım var . Biraz üşüttüm çksürük balgam grip oldum çok şükür bebeğime geçmedi bugün ateşim çıkınca hastaneye gittim . Aferin ve aksef verdi doktor . Kullanmam bebeğimi etkilemeyeceğini söyledi ama aferinin içinde emzirme dönemi grekli olmadıkça kullanılmamalı dır yazıyor . Kullanan varmı aranızda 🤦♀️
Cevaplarınız için simdiden çok teşekkür ederim ♥️