Merhaba 🌸 spinal antestezi ile sezaryen oldum 6 ay oldu ama son günlerde belimin tek bit yerinde ağrı oluyor sağ tarafta iğnenin olduğu yerde çok ağri yapıyor bu durumu yaşayan var mı korkulacak bir şey mi doktora gideyim ama benimle aynı durumu yaşayan var mı ne yapmam gerekiyor